2009. szeptember 12., szombat

Megfázás

Csütörtökre Beni megint jól vette az akadályokat, akkor már rajzolt is, büszkén hozta megmutatni a rajzait, amikor mentem érte. Viszont ahogy felkelt a délutáni alvás után, folyt az orra. Már előző nap hazafelé is mondta, hogy fáj a torka, de mivel utána semmi nem utalt erre, nem foglalkoztam vele. Így pénteken nem ment oviba.
Hát, meg kell állapítsam, hogy jóval egyszerűbbek a délelőttök, hogy ő oviban van. Nagyon elfáradtam, mire Peti hazaért: Beni alapvetően a Lego-jával szeret játszani, amik ugye túl kicsik ahhoz, hogy Julánk is meg tudja vizsgálni. De persze őt meg mindig az érdekli, hogy a bátyó mit csinál. És mivel nem engedem közel, megy a nyűglődés.
Ráadásul bennem is bújkált valami, kicsit kapart a torkom, de a legszembetűnőbb az volt, hogy nagyon fáradt voltam.
Viszont Beni estére már egész jól volt, ma meg már szinte nem is kellett fújni az orrát. Remélem, hogy hétfőn már megint mehet oviba. (Meglepődtem, amikor megkérdezte, hogy mikor mehet már oviba, mert szeretne menni... Na, majd meglátjuk hétfőn.)
Ma Szentendrén voltunk délután kavicsot dobálni a Dunába. Annyira élvezte ez a nagy óvodás! Imádom, amikor ilyen vidám.

0 megjegyzés:

 
Designed by Lena Graphics by Elie Lash