2009. július 4., szombat

Két nap

Rengeteg dolog történt az elmúlt két napban... (De már nagyon fáradt vagyok, úgyhogy csak rövidített verzióra vagyok hitelesítve.)
Tegnap apának szörnyű napja volt, és nekünk emiatt jó, de nem azért, mintha kárörvendő lennék. Szegénynek annyira fájt a foga, hogy nem bírt dolgozni, így hazajött. Beni persze egyből rácuppant volna, de aztán sikerült rávenni, hogy menjünk el a játszótérre. Julcsika apával maradt. Hihetetlen! Nem is gondoltam volna, hogy ennyire hiányoznak a kettesben eltöltött játszóterezések. Fantasztikus volt. Teljesen felfrissültem tőle. Beni is nagyon élvezte, mászókáztunk, csúszdáztunk, nagyon jó volt.
Aztán bilibe kakilt! Ami nagy szó. Amúgy már szobatiszta, éjszaka is gatyában alszik, de a kaki az csak pelusba ment eddig. (Már ma is a bilit használta, úgyhogy haladunk...)
Majd együtt fürödtünk - ami megint rendhagyó, mert a fürdetés mindig is apa reszortja/kiváltsága volt. És engedte, hogy hajmosás után zuhannyal öblítsem le a haját.
És hatalmas vihar volt. Akkorát dörgött, hogy én teljesen összerándultam ijedtemben, még Peti is nagyon megijedt! Benikém szegény meg csak attól ijedt meg, ahogy én reagáltam az eseményekre... :)
Ma pedig apa paintball-ozni volt, így Flóci (ezt a nevet ma adta Beni a húgomnak, eddig Fóciszka néven futott) átjött, hogy ne legyünk egyedül. És Julcsánktól elvett egy játékot. Julcsika persze előadta a hattyú halálát, majd amikor én vettem az ölembe, egyből elhallgatott. És amikor én szembe álltam Flócival, akkor elkezdett vele kiabálni. Nagyon hangosan. Mélyen a szemébe nézett, és babanyelven elküldhette a jó édesbe. Legalábbis máshoz nem tudnám hasonlítani, amit művelt. Még nem láttam ilyet. Azt hiszem, Julcsánkkal nem lesz olyan egyszerű dolgunk, mint annak idején Benikével volt. Megtudjuk még, hogy mi az, hogy hiszti... :)

0 megjegyzés:

 
Designed by Lena Graphics by Elie Lash